B2B-rapporten 2021:

Hva gjør B2B-markedsførere og hvordan lykkes de?

Hva kjennetegner de som oppnår gode resultater med markedsføringen?
Hvilke kanaler benytter de og hvor oppnår de best resultater?

Vi har samlet data fra mer enn 700 norske B2B-bedrifter.

I samarbeid med

Group 348


Har du fått med deg den nyeste rapporten fra 2023?

inbound_rightside

I rapporten kartlegger vi blant annet:

  • Hva er de vanligste markedsførings-utfordringene for B2B-bedrifter?
  • Hvilke kanaler er mest populære og gir best ROI?
  • Hva gjør de som oppnår resultater annerledes enn de som ikke gjør det?
  • Hvordan har korona påvirket markedsføringen?
  • Hva planlegger bedrifter å satse på i 2021?
  • Hvor mange oppnår ønskede resultater?
Image with statistics
slide 1 of 1

Vi vet at det er noe annet å selge til bedrifter enn til forbrukere, og at det kreves andre metoder for å påvirke innkjøp og beslutninger hos bedrifter.

Vi i Inbound ønsket å kartlegge hva norske B2B-bedrifter gjør, og, ikke minst, hva som skiller de som lykkes med markedsføringen fra de som ikke oppnår resultater.

Image

Fyll ut skjema for å motta rapporten

For å unngå å vise deg annonser som er irrerelevante for deg ønsker vi å bruke din informasjon til å personalisere vår annonsering.

Image

Vil du heller se webinaret der vi presenterer funnene?