Kristian har over 10 års erfaring fra forskjellige byråer som både rådgiver og leder. Han har jobbet i noen av Norges største mediebyråer som blant annet dentsu og GroupM. I tillegg har han erfaring med PR og Merkevarebygging fra henholdsvis Nuclues og Metro Branding. Han er særlig sterk innen det digitale, men er først og fremst et strategisk markedshode som vil benytte hele verktøykassen for å oppnå best mulig resultatene for kundene.
Kristian har jobbet med både store og små kunder, både norske, nordiske og internasjonale. Han har jobbet mye B2C, men ikke minst har han jobbet tett med flere B2B-selskaper, spesielt innen bransjer som strøm, IT samt bygg og anlegg.
Kristian er en skikkelig fagnerd som er ekstremt opptatt av å se nye muligheter for kundene, men vil at disse skal være basert på data og innsikt så langt det lar seg gjøre for å sikre at alt man gjør faktisk fører til resultater. Han er utdannet ved Kristiania innen reklame og merkekommunikasjon, i tillegg har han studert strategisk beredskapsledelse ved USN.
