Bli med på seminar

Hør fra ledende eksperter innen B2B-salg- og markedsføring. 

Bli inspirert til å ta tak i egen markedsføring.

Møt oss for å lære mer om B2B- og inbound markedsføring.

Norges største undersøkelse om salg og markedsføring i B2B

Hva går inbound marketing egentlig ut på?

To selskaper forteller:

Hvordan lykkes med inbound marketing?

Vi deler våre viktigste erfaringer for å lykkes med inbound i B2B, men først og fremst skal du få treffe Marthe Dirdal i Fagskolen AOF Norge og Sue Kristiansen i Lager og Industrisystemer (LIS).

Begge har jobbet lenge med inbound marketing og høstet imponerende resultater. De gleder seg til å dele erfaringer og svare på spørsmål.

Last ned vårt populære webinar, og se det akkurat når det passer deg!

Last ned webinar

webinar-inbound-markedsforing 1

Dette vil du lære

Slik økte LIS årlig salg med 52 %

Hvordan har LIS jobbet for å skaffe varme, innkommende leads til salg? 

Effektivisering av salgsprosesser

Inbound marketing handler om langt mer enn å skaffe helt nye leads. 

Hvordan forankre satsing?

For å lykkes er man avhengig av god, intern forankring og samarbeid mellom salg og marked. 

Hvordan måle effekt?

Hvordan vet man hva som fungerer og ikke av tiltakene man igangsetter?

Disse vil du treffe

camillav-1

Camilla Visjø

Salgs- og markedssjef

Camilla har jobbet med inbound marketing i over fem år år og har ledet markedsføringen til en rekke små- og mellomstore B2B-selskaper. Hun brenner for gevinstene man kan høste når salg og marked jobber tett og godt.

MarteDirdal

Marte Dirdal

Rektor hos Fagskolen AOF

Marte Dirdal er leder for AOF Etter- og Videreutdanning og rektor for Fagskolen AOF. Hun har i lang tid ledet markedsføringssatsingen til AOF, i samarbeid med Inbound.

sue i lis

Sue Kristiansen Johannessen

Økonomi- og markedssjef i LIS

Sue Kristiansen er økonomi- og markedssjef for Lager og Industrisystemer, som har jobbet med inbound marketing i seks år. Sue har ledet markedsføringsarbeidet de siste tre årene.

Meld deg på webinar