To selskaper forteller:
Hvordan lykkes med inbound marketing?
Vi deler våre viktigste erfaringer for å lykkes med inbound i B2B, men først og fremst skal du få treffe Marthe Dirdal i Fagskolen AOF Norge og Sue Kristiansen i Lager og Industrisystemer (LIS).
Begge har jobbet lenge med inbound marketing og høstet imponerende resultater. De gleder seg til å dele erfaringer og svare på spørsmål.
Last ned vårt populære webinar, og se det akkurat når det passer deg!
Dette vil du lære
Del 1
Hvordan LIS økte salget med 52 %
Lær hvordan LIS skaffet varme leads, effektiviserte salgsprosessene og forankret satsingen internt.
Del 2
Effektivisering og samarbeid
Se hva Considium konkret har gjort for å øke trafikken og skape nye salgsmuligheter – med praktiske råd fra Harald om hvordan du selv kan komme i gang.
Del 3
Hvordan måle effekt
Hvordan finner du ut hva som fungerer? Lær hvordan du måler resultatene av tiltakene dine på en smart måte.
Disse vil du treffe
Camilla Visjø
Salgs- og markedssjef
Camilla har jobbet med inbound marketing i over syv år og har ledet markedsføringen til en rekke små- og mellomstore B2B-selskaper. Hun brenner for gevinstene man kan høste når salg og marked jobber tett og godt.
Marte Dirdal
Rektor hos Fagskolen AOF
Marte Dirdal er leder for AOF Etter- og Videreutdanning og rektor for Fagskolen AOF. Hun har i lang tid ledet markedsføringssatsingen til AOF, i samarbeid med Inbound.
Sue Kristiansen Johannessen
Økonomi- og markedssjef i LIS
Sue Kristiansen er økonomi- og markedssjef for Lager og Industrisystemer, som har jobbet med inbound marketing i seks år. Sue har ledet markedsføringsarbeidet de siste tre årene.