Hvor mye bør du egentlig bruke på markedsføring? Gå til kalkulator. Slik beregner du riktig markedsbudsjett

To selskaper forteller:

Hvordan lykkes med inbound marketing?

Vi deler våre viktigste erfaringer for å lykkes med inbound i B2B, men først og fremst skal du få treffe Marthe Dirdal i Fagskolen AOF Norge og Sue Kristiansen i Lager og Industrisystemer (LIS).
Begge har jobbet lenge med inbound marketing og høstet imponerende resultater. De gleder seg til å dele erfaringer og svare på spørsmål.

Last ned vårt populære webinar, og se det akkurat når det passer deg!

Dette vil du lære

Hvordan LIS økte salget med 52 %

Lær hvordan LIS skaffet varme leads, effektiviserte salgsprosessene og forankret satsingen internt.

Effektivisering og samarbeid

Se hva Considium konkret har gjort for å øke trafikken og skape nye salgs­muligheter – med praktiske råd fra Harald om hvordan du selv kan komme i gang.

Hvordan måle effekt

Hvordan finner du ut hva som fungerer? Lær hvordan du måler resultatene av tiltakene dine på en smart måte.

Disse vil du treffe

camilla-v2

Camilla Visjø

Salgs- og markedssjef

Camilla har jobbet med inbound marketing i over syv år og har ledet markedsføringen til en rekke små- og mellomstore B2B-selskaper. Hun brenner for gevinstene man kan høste når salg og marked jobber tett og godt.

MarteDirdal

Marte Dirdal

Rektor hos Fagskolen AOF

Marte Dirdal er leder for AOF Etter- og Videreutdanning og rektor for Fagskolen AOF. Hun har i lang tid ledet markedsføringssatsingen til AOF, i samarbeid med Inbound.

Sue Kristiansen Johannessen

Sue Kristiansen Johannessen

Økonomi- og markedssjef i LIS

Sue Kristiansen er økonomi- og markedssjef for Lager og Industrisystemer, som har jobbet med inbound marketing i seks år. Sue har ledet markedsføringsarbeidet de siste tre årene.

Last ned webinaropptak

meeting-talk
grid-img-2
work-chat