Hvor mye bør du egentlig bruke på markedsføring? Gå til kalkulator. Slik beregner du riktig markedsbudsjett

Om oss 

B2B-Norges høyre hånd

Landets ivrigste støttespiller for B2B-bedrifter siden 2015.

Tung erfaring, lette å like

Inbound-metodikken handler om å skape positiv tiltrekningskraft. Gjennom ti år med målrettet B2B-markedsføring, har vi ikke bare tiltrukket kunder, men også Norges beste markedsførere med en smittende entusiasme for faget.

Målet vårt er at du alltid skal kjenne på glede og engasjement når du kommer innom oss. Og det tror vi faktisk at vi har fått til. Det er ikke uten grunn at kunder sier de føler seg hjemme i Rådhusgata 9.

kristian
Inbound-rådgiver i dialog med kunde om datadrevet markedsstrategi i HubSpot.
Inbound-rådgiver i møte med kunde – fokus på datadrevet markedsstrategi og vekst.

Satset alt på Inbound

Inbound ble stiftet i 2015, etter at Tor Magnus Kolflaath oppdaget effekten inbound marketing kunne ha på salg. Med HubSpot som utgangspunkt, brøt han ut av selskapet han startet som 20-åring, satset alle sparepengene og begynte forfra.

B2B-markedet viste seg raskt å være overmodent for digital markedsføring. Vi valgte å snevre oss inn som spesialister, og har aldri sett oss tilbake.

Tor Magnus, grunnlegger av markedsføringsselskapet Inbound, smiler foran en moderne kontorvegg med blå bakgrunn og grønne planter.
Dekorativ form

Resultater trumfer reklamepriser

Det er gøy med kreativ reklame. Men konkrete salgsresultater er enda morsommere. Det er tross alt det markedsføring faktisk handler om.

Strategi og salgsforståelse er alltid førsteprioritet for oss. Vi velger tiltak utifra hva som vil få deg dit. Om innholdsavdelingen får leke seg i tillegg, er det selvfølgelig en bonus.

Fokuset på dine resultater er grunnen til at vi oppnår våre egne.

Glade kollegaer som feirer på et moderne kontor med ‘Inbound’ neon-skilt i bakgrunnen.
Dekorativ form

Nok om oss. Hva med deg?

Hva kjennetegner en typisk Inbound-kunde? Ser du deg selv i punktene under, er det sannsynlig at vi er en god match.

Du selger til andre bedrifter

B2B er vår spesialitet, og hele Inbound er rigget for å hjelpe bedrifter som deg.

Du har liten markedsavdeling

Vi jobber best med deg som mangler markedsavdeling, eller er hele markedsavdelingen.

Du selger dyre produkter

Et salg i en B2B-bedrift bikker ofte millionen. Det krever mer overbevisende markedsføring. 

Du bruker lang tid på å lande salg

En typisk Inbound-kunde har salgsprosesser som tar måneder eller år. Vi holder kundene dine varme.

Du vil få mer ut av AI

Klar for å omfavne nye verktøy? Vi hjelper deg med å få maksimalt ut av dem.

Du liker proaktivitet

Tør du å teste ut ting, og samarbeider tett med eksterne partnere? Da vil vi jobbe godt sammen.

Mange spesialister er bedre enn
én generalist

Trenger du en tekstforfatter, videoprodusent eller annonseekspert? Hos oss får du alt på ett sted..

Lest nok? Book et møte!

Er du klar for å dyppe tærne i vannet og høre mer ansikt til ansikt? Ta en prat med oss, så vurderer vi hva slags tiltak som kan passe for din bedrift.

inbound-kristian
cecilie-sebastian
lisa-inbound