Hvor mye bør du egentlig bruke på markedsføring? Gå til kalkulator. Slik beregner du riktig markedsbudsjett

Beregn bedre B2B-markedsbudsjetter

Hvordan setter du et markedsbudsjett som faktisk hjelper deg å realisere selskapets ambisjoner?

Group 4222
ytelse-arbeid-hubspot

Markedsbudsjetter som skaper vekst

Å beregne markedsbudsjettet riktig er en kritisk oppgave. Ressursene på denne siden gir deg en god start på markedsbudsjettsesongen, enten du er markedssjef, økonomisjef eller daglig leder.

Få med deg ledelsen

Sliter du med å forklare hvorfor markedsbudsjettet må økes? Vi gir deg argumentene.

Bruk pengene smartere

Hvor bør du sette midlene for å få mest mulig igjen for dem? Vi gir deg verktøyene.

Oppnå målene dine

Hvordan gir markedsbudsjettet avkastning i vekst? Vi viser deg hvordan.

Planlegg LinkedIn-budsjettet

Når vi setter markedsbudsjetter, bruker vi et egenutviklet verktøy for å beregne hvor du burde investere kronene. 

Det er foreløpig forbeholdt kunder, men vi vil gjerne gi deg en liten smakebit.

Denne kalkulatoren lar deg regne ut hva du bør bruke på LinkedIn-annonser, basert på pris, målgruppestørrelse og ønsket visningsfrekvens.

Vil du ta en kikk på budsjettverktøyet vårt i sin helhet, kan du be om et møte – så skal vi se hva vi får til.

LinkedIn ikon

LinkedIn Budsjettkalkulator

Nåværende budsjett

Nåværende budsjett i året

Din annonse vil vises - per person i din ønsket gruppe

Beregningene er estimater basert på de oppgitte verdiene. Faktiske resultater kan variere.

Trenger du hjelp med budsjettet?

Podcast: Hjelp, det er budsjettsesong! 

Vi har spilt inn en hel episode av Inboundpodden dedikert til markedsbudsjetter. Sett den på øret for å dykke dypere ned i materien.

Inbound under podcast innspilling.
grid-img-2
work-chat