Gratis frokostseminar
Hvordan øke B2B-salget med 70 millioner kroner uten én ny selger?
Et praktisk og ærlig frokostseminar for B2B-ledere som vil skape flere salgsmuligheter – uten mer folk.
På vårt frokostseminar får du se hvordan B2B-markedsføring kan bli den viktigste salgsmotoren.
Du møter både en bedrift som har økt salget med over 70 millioner kroner i året - uten å ansette flere selgere.
Vi deler også hvordan vi jobber med kunder for å få B2B-markedsføring til å reelt øke salget.
Hvorfor komme?
- Få innsikt i hvordan markedsføring påvirker salg – med konkrete tall
- Lær hva AI betyr for B2B-markedsføring akkurat nå
- Gratis frokost og erfaringsutveksling med andre ledere
NB! Dette seminaret er kun fysisk.
Dørene åpner klokken 08.15.
Programmet begynner 08.45 og slutter klokken 11.00.
Meld deg på – gratis frokost og faglig påfyll
👉 Frokost serveres 08.15
👉 Seminar kl. 08.45 - 11.00
👉 Begrenset antall plasser
Pris: Gratis
(500 kr i no-show-avgift for å dekke administrasjon og mat/drikke)
Dette vil du lære
Kjøpsreisen
Hvordan tilpasse deg B2B-kjøpsreisen?
Et B2B-kjøp tar lang tid, og krever en høy grad av tillit. Bli kjent for å være best i noe som har høy verdi for de riktige bedriftene.
Salgsstøtte
Hvordan skalere opp salget?
Du kommer bare så langt med nettverkssalg og kalde telefoner. Få kundene til å oppsøke deg ved å satse digitalt.
Kundecase
Hvordan ser et samarbeid ut i praksis?
Bli kjent med én av våre mest trofaste kunder, som har opplevd hva markedsføring kan føre til når du satser over tid.
Case: Slik har LIS økt årlig salg med 70 millioner ved hjelp av inbound marketing
Lager og Industrisystemer (LIS) var blant de første i sin bransje til å satse på inbound marketing. I dag selger de utelukkende til innkommende leads. I seminaret ser vi på hva som gjorde at de valgte å satse, hva de konkret har gjort, og ikke minst hva de har oppnådd av resultater.
Disse vil du treffe
Tor Magnus Kolflaath
Gründer
Tor Magnus har 20 års erfaring med digital markedsføring og har startet flere byråer. Han brenner for ROI-basert markedsføring, og har selv opplevd en tidobling av salgsleads som markedssjef.
Camilla Visjø
Salgs- og markedssjef
Camilla har jobbet med salg og markedsføring i B2B i ti år, og har ledet markedsføringen til en rekke små- og mellomstore B2B-selskaper. Hun brenner for gevinstene man kan høste når salg og marked jobber tett.
Sue Kristiansen Johannessen
Daglig leder i LIS
Sue har holdt i markedsføringen til LIS (Lager og Industrisystemer) i flere år, og er programleder for Logistikkpodden. Hun brenner for markedsføring som fungerer og er knallgod på intern forankring.
Lest nok? Book et møte!
Er du klar for å dyppe tærne i vannet og høre mer ansikt til ansikt? Ta en prat med oss, så vurderer vi hva slags tiltak som kan passe for din bedrift.