Bli med på seminar

Hør fra ledende eksperter innen B2B-salg- og markedsføring. 

Bli inspirert til å ta tak i egen markedsføring.

Møt oss for å lære mer om B2B- og inbound markedsføring.

Norges største undersøkelse om salg og markedsføring i B2B

Hva går inbound marketing egentlig ut på?

Case: Slik har LIS økt årlig salg med 52 millioner med hjelp av inbound marketing

Lager og Industrisystemer (LIS) var en av de første i sin bransje til å satse på inbound marketing. I dag selger de utelukkende til innkommende leads. 

I seminaret ser vi på hva som gjorde at de valgte å satse, hva de konkret har gjort, og ikke minst hva de har oppnådd av resultater. 

lager LIS

Dette vil du lære

icon-06

Funn fra Norges største B2B-undersøkelse

400 norske B2B-selskaper har deltatt i vår undersøkelse. I seminaret deler vi de mest interessante resultatene.

results

Markedsføring selgere burde sikle etter

Hvilke tiltak kan du gjennomføre for å skape flere salgsmuligheter og gjennomføre mer effektive prosesser?

icon-25

Hvordan bør salg og marked samarbeide?

Skal man lykkes er man avhengig av at salg og marked drar i samme retning. Hvordan få til dette i praksis?

icon-08

Hvordan lage en langsiktig plan for markedsføringen

Hva bør en B2B-markedsstrategi inneholde og hvordan går du frem for å lage den?

Nysgjerrig på mer?

Frokostseminar_v2-thumb

Disse vil du treffe

Ashkan Parvizian

Ashkan Parvizian

Fungerende markedssjef, rådgiver og teamleder i Inbound

Ashkan har flere års erfaring med markedsføring, og har god oversikt over hvilke trender som er i markedet. Han brenner for gevinstene man kan høste når salg og marked jobber tett sammen.

Tor-Magnus-Kolflaath

Tor Magnus Kolflaath

Gründer og CEO i Yes Group

Tor Magnus har 20 års erfaring med digital markedsføring og har startet flere byråer. Han brenner for ROI-basert markedsføring, og har selv opplevd en tidobling av salgsleads som markedssjef.

Camilla Visjø

Camilla Visjø

Salgs- og markedssjef

Camilla har jobbet med inbound marketing i over fem år år og har ledet markedsføringen til en rekke små- og mellomstore B2B-selskaper. Hun brenner for gevinstene man kan høste når salg og marked jobber tett og godt.

Emilie Brynjulfsen

Emilie Brynjulfsen

Salgsrådgiver i Inbound

Emilie jobber som salgsrådgiver i Inbound. Hun har god erfaring fra B2B-salg og markedsføring i ulike bransjer, og elsker å finne gode løsninger på hvordan salg og markedsføring sammen kan skape magi.

Sue Kristiansen Johannessen i LIS

Sue Kristiansen Johannessen

Daglig leder i LIS

Sue har holdt i markedsføringen til LIS (Lager og Industrisystemer) i flere år, og er programleder for Logistikkpodden. Hun brenner for markedsføring som fungerer og er knallgod på intern forankring av markedsføringsarbeid.

Hva sier tidligere deltakere?

Veldig ryddig med mye nyttig læring. Proft, ujålete og ikke-reklamete.
-
Markedssjef
Liker fremtoningen til foredragsholderne og at jeg ikke opplevde dere som selgende. Seminarer holdes ofte av mennesker som kan oppfattes som bedrevitende, der var dere gode :) Rett og slett et av de bedre jeg har vært med på.
-
Salgssjef
God innføring i de viktigste B2B-taktikkene. Bra presentasjon av case, og nyttig spørsmålsrunde der alle spørsmål ble besvart på en god måte!
-
Markedssjef
Ujålete og praktisk tilnærming til et område veldig mange bruker en haug av buzzwords for å forklare.
-
Konserndirektør
Terningkast 6. Profesjonelt, levende og inspirerende webinar hvor jeg fikk svar på det jeg lurte på. Man ser at det har blitt jobbet med presentasjon og flyt gjennom det hele.
-
Markedssjef