Vi hjelper norske B2B-selskaper med å vokse
Inbound marketing for vekst i B2B-bedrifter
Inbound marketing regnes som en av de mest effektive strategiene for å skape vekst i B2B-bedrifter. I dette webinaret vil vi dele våre erfaringer og gå gjennom et case på et selskap som har lykkes.
Du finner mer informasjon lengre ned på siden.
Dette vil du lære
1
Hva er inbound marketing?
Hva er essensen av metodikken og hvordan skiller det seg fra mer tradisjonell markedsføring?
2
Hvordan skape leads?
Hvordan tiltrekker du drømmekundene og får dem til å konvertere på nettsiden din?
3
Hvilke kanaler og taktikker?
Ikke alle kanaler er like relevante når man markedsfører til bedrifter. Hva fungerer best?
Case: Slik har LIS økt årlig salg med 52 % med hjelp av inbound marketing
Lager og Industrisystemer (LIS) var en av de første i sin bransje til å satse på inbound marketing. I dag selger de utelukkende til innkommende leads.
I webinaret ser vi på hva som gjorde at de valgte å satse, hva de konkret har gjort, og ikke minst hva de har oppnådd av resultater.
Disse vil du treffe
Tor Magnus Kolflaath
Gründer og styreleder i Inbound
Tor Magnus har 20 års erfaring med digital markedsføring og har startet flere byråer. Han brenner for ROI-basert markedsføring, og har selv opplevd en tidobling av salgsleads som markedssjef.
Camilla Visjø
Salgs- og markedssjef
Camilla har jobbet med inbound marketing i over syv år og har ledet markedsføringen til en rekke små- og mellomstore B2B-selskaper. Hun brenner for gevinstene man kan høste når salg og marked jobber tett og godt.