Hvor mye bør du egentlig bruke på markedsføring? Gå til kalkulator. Slik beregner du riktig markedsbudsjett

Vi hjelper norske B2B-selskaper med å vokse 

Inbound marketing for vekst i B2B-bedrifter

Inbound marketing regnes som en av de mest effektive strategiene for å skape vekst i B2B-bedrifter.  I dette webinaret vil vi dele våre erfaringer og gå gjennom et case på et selskap som har lykkes. 

Du finner mer informasjon lengre ned på siden.

Dette vil du lære

Hva er inbound marketing?

Hva er essensen av metodikken og hvordan skiller det seg fra mer tradisjonell markedsføring?

Hvordan skape leads?

Hvordan tiltrekker du drømmekundene og får dem til å konvertere på nettsiden din?

Hvilke kanaler og taktikker?

Ikke alle kanaler er like relevante når man markedsfører til bedrifter. Hva fungerer best? 

Case: Slik har LIS økt årlig salg med 52 % med hjelp av inbound marketing

Lager og Industrisystemer (LIS) var en av de første i sin bransje til å satse på inbound marketing. I dag selger de utelukkende til innkommende leads. 

I webinaret ser vi på hva som gjorde at de valgte å satse, hva de konkret har gjort, og ikke minst hva de har oppnådd av resultater. 

lager LIS
LIS-referanse-blogg
sue-speaker

Disse vil du treffe

Tor-Magnus

Tor Magnus Kolflaath

Gründer og styreleder i Inbound

Tor Magnus har 20 års erfaring med digital markedsføring og har startet flere byråer. Han brenner for ROI-basert markedsføring, og har selv opplevd en tidobling av salgsleads som markedssjef.

camilla-v2

Camilla Visjø

Salgs- og markedssjef

Camilla har jobbet med inbound marketing i over syv år og har ledet markedsføringen til en rekke små- og mellomstore B2B-selskaper. Hun brenner for gevinstene man kan høste når salg og marked jobber tett og godt.

Nysgjerrig på mer?

Last ned webinaropptak

meeting-talk
grid-img-2
work-chat