B2B-rapporten 2023 er ute! Vi går gjennom resultatene, og hva de betyr for salg og markedsføring.
Det er masse statistikk om B2B-markedsføring gratis tilgjengelig på nett. Problemet? Nesten alt er hentet fra USA. Vi tok saken i egne hender, og spurte 400 norske B2B-bedrifter om hvordan de jobber med salg og markedsføring.
I denne episoden går vi gjennom funnene, og snakker om hva du kan bruke dem til for å skjerpe dine egne metoder. Med oss i studio er daglig leder i LIS, Sue Kristiansen Johannessen, som har jobbet med Inbound i åtte år – og tatt i bruk mye av det rapporten underbygger som effektiv praksis.
I løpet av en snau time får du høre mer om å bruke markedsføring i salgsprosesser, måling av resultater, hva som kjennetegner selskapene som lykkes, salgsteam som har null peiling på hva som finnes av markedsføringsmateriell, og verdien av AI som assistent i markedsføringsarbeidet.
Last ned B2B-rapporten 2023 her.