Hvor mye bør du egentlig bruke på markedsføring? Gå til kalkulator. Slik beregner du riktig markedsbudsjett

Employer branding: – Selg inn det som faktisk finnes på arbeidsplassen din

Vil du tiltrekke fremoverlente og utadvendte kandidater til ditt kreative og dynamiske arbeidsmiljø? Da bør du tenke litt på employer branding.

Å markedsføre deg selv som arbeidsgiver er egentlig ikke så ulikt å markedsføre alt annet. Det handler om å vise hvordan du skiller deg fra mengden – og ikke bare hevde det.

Hvem bedre til å reflektere rundt hvordan markedsføring og arbeidsmiljø overlapper, enn vår egen HR-sjef Hanne Cecilie Wærnhus, som også har jobbet som digital markedsfører? Hun er med oss i studio for å dele sine erfaringer med å utvikle et selskap som har mer å tilby de ansatte enn lønnsslippen hver måned. 

Skaper du en arbeidsplass som oppleves givende og motiverende å gå til, ender du også med å tiltrekke deg flinke folk som har lyst til å jobbe der. Men spørsmålet melder seg – hvordan kommuniserer du det utad?

I nyeste episode får du høre hva som kan måles (og hva som ikke kan) av tilfredshet på arbeidsplassen, viktigheten av å jobbe like målrettet med employer branding som med alt annet, hvem der ute som er best i klassen, og hvorfor Tor Magnus egentlig ikke kan fordra uttrykket.

 

 
Camilla Tryggestad Visjø
Camilla Tryggestad Visjø

Abonnér på podcasten vår

Fyll inn skjemaet for å bli varslet om nye episoder.

meeting-talk
grid-img-2
work-chat