Hvor mye bør du egentlig bruke på markedsføring? Gå til kalkulator. Slik beregner du riktig markedsbudsjett

Slik hjelper Fredrik Fornes B2B-bedrifter å utnytte LinkedIn-potensialet sitt

I ti år var journalistikk alt Fredrik Fornes ønsket å drive med. Så oppdaget han LinkedIn-markedsføring.

For bare noen år siden var Fredrik Fornes en demotivert journalist, på jakt etter mer kreative beitemarker. I dag er han co-gründer av Hubify, og en av Norges mest ettertraktede LinkedIn-eksperter.

Som fans av Fredrik gleder det oss å høre at han faktisk var blant Inboundpoddens tidligste lyttere, da han bare så vidt hadde begynt å snuse på B2B-markedsføring. De første fem månedene gikk nemlig ganske trått… før det hele plutselig eksploderte den sjette. Siden har han ikke sett seg tilbake.

I denne episoden får du høre Fredriks råd om social selling, og hvilke enorme muligheter som finnes i LinkedIn som plattform – hvis du bare vet hvordan du bruker den. Hvordan finner du de gode historiene som selger langt mer enn å snakke produkt? Hvorfor bruker så mange B2B-bedrifter 95 prosent av ressursene på å nå ut til de fem prosentene som kommer til å kjøpe uansett? Og hvem er de mystiske «carriers of the message» som er viktigst av alle å nå når du poster på LinkedIn?

 

 
Camilla Tryggestad Visjø
Camilla Tryggestad Visjø

Abonnér på podcasten vår

Fyll inn skjemaet for å bli varslet om nye episoder.

meeting-talk
grid-img-2
work-chat