Bli med på seminar

Hør fra ledende eksperter innen B2B-salg- og markedsføring. 

Bli inspirert til å ta tak i egen markedsføring.

Møt oss for å lære mer om B2B- og inbound markedsføring.

Norges største undersøkelse om salg og markedsføring i B2B

Hva går inbound marketing egentlig ut på?

Hjem > Inboundpodden > Slik hjelper Fredrik Fornes B2B-bedrifter å utnytte LinkedIn-potensialet sitt

Hør podcasten

Slik hjelper Fredrik Fornes B2B-bedrifter å utnytte LinkedIn-potensialet sitt

I ti år var journalistikk alt Fredrik Fornes ønsket å drive med. Så oppdaget han LinkedIn-markedsføring.

For bare noen år siden var Fredrik Fornes en demotivert journalist, på jakt etter mer kreative beitemarker. I dag er han co-gründer av Hubify, og en av Norges mest ettertraktede LinkedIn-eksperter.

Som fans av Fredrik gleder det oss å høre at han faktisk var blant Inboundpoddens tidligste lyttere, da han bare så vidt hadde begynt å snuse på B2B-markedsføring. De første fem månedene gikk nemlig ganske trått… før det hele plutselig eksploderte den sjette. Siden har han ikke sett seg tilbake.

I denne episoden får du høre Fredriks råd om social selling, og hvilke enorme muligheter som finnes i LinkedIn som plattform – hvis du bare vet hvordan du bruker den. Hvordan finner du de gode historiene som selger langt mer enn å snakke produkt? Hvorfor bruker så mange B2B-bedrifter 95 prosent av ressursene på å nå ut til de fem prosentene som kommer til å kjøpe uansett? Og hvem er de mystiske «carriers of the message» som er viktigst av alle å nå når du poster på LinkedIn?

 

 

Subscribe to our podcast

Please fill out the form to be notified of new episodes.