Hvor mye bør du egentlig bruke på markedsføring? Gå til kalkulator. Slik beregner du riktig markedsbudsjett

Hva gjør du når du trenger leads, helst i går?

 

Som markedsfører kommer du ikke unna å snakke om leads. Blir det for mye leads-prat, eller er det viktigere enn noensinne?

Hvor er leadsene? 

Det er som regel første, andre og tredje spørsmål salg og daglig leder har til markedssjefen. Og det er et godt spørsmål. Leads er viktig. Men er leads alt?

Inbounds leads-guru heter Guro Esposito, og er med i studio for å diskutere alt som handler om leads. Vi nevner i fleng:

  • Hvordan definerer du egentlig hva som utgjør et lead?
  • Hvor lang tid tar det å bygge opp den sagnomsuste «leads-maskinen»?
  • Hva koster det av tid og penger å sanke innkommende leads?
  • Hva kjennetegner selskapene som opplever leads-eksplosjon fra nesten første stund?
  • Hva er verdien av markedsføring for selskaper som genererer null leads (og heller ikke har planer om det)?
  • Og hva gjør du i mellomtiden, mens du sakte bygger opp din leadsgenerator over flere år?

For en punktliste! Det ville vært fryktelig dumt å gå glipp av denne episoden. Heldigvis kan du lytte til den akkurat nå, og finne ut hvor de hersens leadsene egentlig blir av.

 

 
Camilla Tryggestad Visjø
Camilla Tryggestad Visjø

Abonnér på podcasten vår

Fyll inn skjemaet for å bli varslet om nye episoder.

meeting-talk
grid-img-2
work-chat