Hvordan jobber norske B2B-bedrifter med salg og markedsføring?

Følg oss på iTunes Følg oss på Spotify

Vi bor ikke i Amerika. Heldigvis, vil kanskje noen si, men det betyr at mange av tallene vi bruker for å sondere markedsføringsterrenget er hentet fra en ganske annen kultur.

For fem år siden tok vi saken i egne hender, kontaktet MFO og Norstat, og startet Norges største undersøkelse om B2B-salg og markedsføring. Nå er endelig 2025-utgaven her (med svar fra 650 bedrifter!), og vi skal gå gjennom noen av de viktigste funnene sammen med lytterne.

Har bedrifter flest en strukturert plan for markedsføring? Klarer salg og marked å samarbeide? Hva kjennetegner dem som lykkes (og mislykkes)? Har de dykket hodestups inn i AI, eller subber de fleste fortsatt rundt på grunna?

Det er bare én måte å få svar på. Eller, du kan også laste ned rapporten selv. Men det er noe eget med podcast, da.

 

 

 
Camilla Tryggestad Visjø
Camilla Tryggestad Visjø

Abonnér på podcasten vår

Fyll inn skjemaet for å bli varslet om nye episoder.

meeting-talk
grid-img-2
work-chat