Hvordan markedsføre kompliserte B2B-produkter og -tjenester?

Det er forskjell på å selge software og såpe. Hvordan omdanne stor kompleksitet til treffsikker markedskommunikasjon?

Når det du selger er innviklet og sammensatt, kan det være en utfordring å kommunisere godt til kundene dine. Ulike beslutningstakere har varierende kunnskapsnivå, og det er mye som skal besvares før de faktisk gjør et kjøp. Hvordan finne balansen mellom å være for teknisk, og å være altfor generell?

Fredrik Selander fra SuperOffice har 15 års erfaring fra B2B-salg og -markedsføring, og er tilbake i nyeste episoden av Inboundpodden for å dele sine aller beste råd med oss. Vil du bli tydeligere i kommunikasjonen din, er dette 40 minutter du ikke vil gå glipp av.



Følg oss på iTunesFølg oss på Spotify
 
Camilla Tryggestad Visjø
Camilla Tryggestad Visjø

Abonnér på podcasten vår

Fyll inn skjemaet for å bli varslet om nye episoder.

meeting-talk
grid-img-2
work-chat