Hvor mye bør du egentlig bruke på markedsføring? Gå til kalkulator. Slik beregner du riktig markedsbudsjett
3. mai 2024. Av Camilla Tryggestad Visjø
Selv et kraftig Inbound-maskineri trenger noen gode selgere i enden for å dra avtalene i land.
2023 var ikke noe festår for byråbransjen fra før. Så mister du plutselig salg- og markedssjefen til mammaperm fem uker før tiden. Det kunne ha gått veldig galt.
Vi er mer glad i å snakke om andre enn oss selv i Inboundpodden, men ettersom dette er episode 50(!) gjør vi et unntak. Salgssjefen det handler om er ingen ringere enn Inboundpoddens egen Camilla Visjø, og vi har fått med daglig leder Andrea Grøndal Berg til å fortelle hele historien.
Noen stikkord er langsiktig markedsføring, et kraftig digitalt maskineri, og en fantastisk, nyansatt selger med skikkelig Pippi-instinkt.
Resultatet ble et år med vekst i omsetning til tross for alle odds. Hør hvordan vi løste det hele, og lær mer om salgsstrategien vår generelt. Du lander nemlig ingen salg med markedsføring alene.
20. august 2025
18. juni 2025