Marius Jones og de 26 andre i Pureservice så seg lei av tungrodde amerikanske servicedesk-systemer. Men hvordan få ut budskapet til mulige kjøpere?
Marius Jones er COO i Pureservice, en servicedesk som gjør det mulig å håndtere saker, henvendelser, tickets (du vet hva de sier om kjært barn) på en mer håndterlig måte enn å la alt flyte fritt i innboksen.
Pureservice har vært kunde av Inbound i ett år, med én hovedutfordring: Hvordan opplyse den norske målgruppen om at det finnes et alternativ til de store, dyre amerikanske systemene mange bruker?
– Jeg har alltid vært interessert i salg og markedsføring, men det var først da vi ansatte en digital markedsfører at jeg innså hvor stort fagfeltet egentlig er, sier Marius.
Hør hele historien i nyeste episode av Inboundpodden, og få et innblikk i hvordan vi jobber med en kunde for å komme fram til kule kampanjer selv i et litt tørt og mettet B2B-marked.