Våre nyeste podcast-episoder
28. nov 2024
Hva gjør du når du trenger leads, helst i går?
25. okt 2024
Morgenstern: – Merkevarebygging gjør salget lettere
Abonner på podcasten vår
Hør fra ledende eksperter innen B2B-salg- og markedsføring.
Bli inspirert til å ta tak i egen markedsføring.
Møt oss for å lære mer om B2B- og inbound markedsføring.
Norges største undersøkelse om salg og markedsføring i B2B
Hva går inbound marketing egentlig ut på?
Hjem > Inboundpodden > Norstat: Hvordan ta beslutninger basert på god data?
23. august 2024
Gjør et dypdykk i merkevareundersøkelser med datafabrikken Norstat.
Skal du ta gode beslutninger, hjelper det å ha tilgang på god data. Mads Motrøen er prosjektleder i Norstat, og jobber med saken:
– Vi er egentlig en datafabrikk. Vi gjør ingen analyse, ingen rådgivning, men samler inn data på det du måtte lure på og er 100 prosent spesialisert på det.
I nyeste episode snakker vi om research. Hvordan kan du være sikker på at dem du spør er et representativt utvalg? Vil AI påvirke det Norstat driver med? Hvilke «Eureka!»-øyeblikk dukker ofte opp i fokusgrupper? Og hvorfor pleier markedsavdelinger å gi intervjuobjektene sine altfor spesifikke svaralternativer?
Finn ut hvordan du sonderer terrenget bedre i 54. episode av Inboundpodden.
28. nov 2024
25. okt 2024