Bli med på seminar

Hør fra ledende eksperter innen B2B-salg- og markedsføring. 

Bli inspirert til å ta tak i egen markedsføring.

Møt oss for å lære mer om B2B- og inbound markedsføring.

Norges største undersøkelse om salg og markedsføring i B2B

Hva går inbound marketing egentlig ut på?

Hjem > Inboundpodden > Hva bør du tenke på når du skal ha et nytt CRM-system?

Hør podcasten

 

Hva bør du tenke på når du skal ha et nytt CRM-system?

Når du skal bytte eller gå til innkjøp av et CRM-system, vil du oppleve at det finnes et stort antall alternativer på markedet.

Det skal ikke stå på mulighetene, men heller hvordan finne det riktige systemet for akkurat din virksomhet. Kjenner du igjen problemstillingen? Vel, da bør du få med deg denne episoden av Inboundpodden.

I dag har de fleste salgs- og markedsavdelinger flere systemer de forholder seg til i hverdagen. Et CRM er selve navet som binder alle sammen. Dermed blir valget av system mer sammensatt enn å vurdere de innledende kostnadene opp mot hverandre. Hvordan kan systemet tilpasses dine salgsprosesser? Hvor mye skreddersøm må til, og hva vil det koste på lang sikt? Hvor enkelt er det å få hjelp? Og ikke minst: Hvordan sikre at de ansatte faktisk vil bruke det?

Vi har vært så heldige å få Lars Johan Bjørkevoll og Maria Willoch fra ScaleupXQ tilbake til studioet vårt i Akersgata. Denne gangen deler de sine erfaringer med systemer som støtter de kommersielle funksjonene i B2B-bedrifter.



 

Subscribe to our podcast

Please fill out the form to be notified of new episodes.