Bli med på seminar

Hør fra ledende eksperter innen B2B-salg- og markedsføring. 

Bli inspirert til å ta tak i egen markedsføring.

Møt oss for å lære mer om B2B- og inbound markedsføring.

Norges største undersøkelse om salg og markedsføring i B2B

Hva går inbound marketing egentlig ut på?

Hjem > Inboundpodden > ScaleupXQ: – Dette må på plass før du går ut i et internasjonalt marked

Hør podcasten her

ScaleupXQ: – Dette må på plass før du går ut i et internasjonalt marked

Skal du ta skrittet inn i et nytt land med virksomheten sin? Da bør du lytte til denne episoden først.

Lars Johan Bjørkevoll har jobbet med salg hele livet, og er gründeren bak ScaleupXQ. Camilla Lilleby Kildal er VP for markedsføring i samme selskap, og var med på å lansere Foodora i Norge. Til sammen har de sett det meste av hva som kan skje når et selskap prøver å erobre et helt nytt marked.

– Noen går på snøra, andre holder igjen fordi de tenker det er så vanskelig. Men terskelen er ikke alltid så høy som mange tror om du har strukturert deg riktig hjemme først, sier Bjørkevoll.

I denne episoden får du svar på nettopp hva det vil si å strukturere seg riktig på hjemmebane, hvorfor det engelskspråklige markedet er overraskende tricky å bryte inn i, og hvilke selskaper du burde lære av som har klart oppgaven med glans.

 

 

Subscribe to our podcast

Please fill out the form to be notified of new episodes.