Hvor mye bør du egentlig bruke på markedsføring? Gå til kalkulator. Slik beregner du riktig markedsbudsjett

HubEx: Slik bygger du et mer effektivt salgsmaskineri

 

Når er det på tide å slutte å ansette selgere, og heller optimalisere riggen du har? Vi tok en prat med Andreas Kongstad i HubEx.

– Vi jobbet med et selskap der 10–15 prosent av alle leads gikk til ingen i tre måneder. Og customer success-verktøyet hadde ikke fungert på åtte, sier Andreas Kongstad.

Han er daglig leder i HubEx, som hjelper B2B SaaS-bedrifter med å effektivisere kundereisen og salgsapparatet sitt, med fokus på HubSpot. Det er ikke gjort i en håndvending, og Andreas forteller at selv selskaper som virker som de har alt på stell, ofte sitter på mye dårlig data.

I nyeste episode av Inboundpodden får du blant annet høre hvilken formel du kan bruke for å regne ut hva du må skru til for å øke salget, hvordan feil salg- og markedsføringsinsentiver kan ødelegge en selskapskultur, og hvorfor salgssjefer skal være veldig obs på FOMO. 


 

 
Camilla Tryggestad Visjø
Camilla Tryggestad Visjø

Abonnér på podcasten vår

Fyll inn skjemaet for å bli varslet om nye episoder.

meeting-talk
grid-img-2
work-chat