Hvor mye bør du egentlig bruke på markedsføring? Gå til kalkulator. Slik beregner du riktig markedsbudsjett

De vanligste feilene B2B-bedrifter gjør når de møtebooker

Tar du for lett på møtebooking? Helge Bharat Johnsen mener det er sannsynlig.

Vi tenker ofte at med god nok markedsføring kommer kundene til deg. I praksis er likevel møtebooking ofte et veldig godt supplement for å få dem på kroken. Men mange synes møtebooking er ubehagelig. Kjenner du deg for eksempel igjen i å utsette telefonen i flere dager for å «gjøre research»?

– Hvis det eneste alternativet til møtebooking er å ta ut av oppvaskmaskinen etter lunsj, blir køen til oppvaskmaskinen ofte lang, sier Helge Bharat Johnsen i Innovation Support.

Han hjelper bedrifter med å booke gode møter gjennom eksterne team, og har samlet opp masse verdifull kunnskap om hva som fungerer og ikke. Hvilke uvaner fra telefonsalg skal du være ekstra obs på? Og hva er en god prosent å sikte mot for bookede møter per telefon?

Har du vurdert å leie inn eksterne møtebookere, er denne episoden for deg. Bharat Johnsen er ærlig om hva slags utfordringer som følger med å sette bort ansvaret til utenforstående, samtidig som han påpeker noen åpenbare fordeler.

 

 

 
Camilla Tryggestad Visjø
Camilla Tryggestad Visjø

Abonnér på podcasten vår

Fyll inn skjemaet for å bli varslet om nye episoder.

meeting-talk
grid-img-2
work-chat