Er du vår neste digitale markedsfører?
OBS! Denne stillingen er ikke lenger under utlysning. Send oss gjerne en åpen søknad, vi vil alltid bli kjent med dyktige folk!
Dersom du er en skikkelig markedsføringsnerd (nerd er en hedersbetegnelse hos oss) og synes det er gøy å sette digitale markedsstrategier til live, bør vi nok snakke sammen. Vi har kanskje drømmestillingen din, og du er kanskje vår neste kollega.
Søk her
Dette sier andre i Inbound om jobben
/Cecilie%20Angell.jpg)
Som digital markedsfører får man utfordret seg selv, være med på å forme strategier for kundene våre, og ikke minst jobbe i verdens beste team. En variert arbeidsdag, shuffleboard, et kjøleskap som alltid er fullt og skikkelig gode kolleger er bare noen av grunnene til at Inbound er Norges beste arbeidsplass!
/Tomas%20K.jpg)
I denne rollen får du virkelig bryne deg på alle aspekter rundt markedsføringsfaget. Du har en finger med i spillet fra planlegging og strategi til analyse og rådgivning. Dét, i kombinasjon av et godt fagmiljø og stor tillit fra start er hva som gjør rollen så interessant og lærerik.
/Ida%20Sk%C3%A5lhegg.jpg)
Jeg elsker at man lærer noe nytt hver eneste dag, og at ingen dager er like. Man har også et dyktig team rundt seg og kolleger som heier på deg i hver situasjon, noe som gjør at man vokser i rollen og som person!
Hvordan vi jobber
Som digital markedsfører blir du ansvarlig for de operative markedsføringstiltakene for innovative og komplekse bedrifter. Du vil bli en del av et tverrfaglig kundeteam, som består av blant annet strategisk rådgiver, prosjektleder, tekstforfatter, videoprodusent og designer. Teamet jobber tett og langsiktig med et knippe kunder, og er enten hele markedsavdelingen til kundene, eller en forlengelse av den de allerede har.

Hva gjør en digital markedsfører
- Planlegger og gjennomfører operative tiltak innen digital markedsføring for å nå kunders mål og vekstambisjoner
- Bidrar inn i strategiarbeid for kunder, og jobber sammen med hele teamet for å legge og gjennomføre gode strategier
- Jobber i HubSpot med alt fra oppsett av landingssider til å videreutvikle nettsider, oppsett av automatiserte e-postløp og annen lead nurturing
- Annonserer på Google, LinkedIn og Facebook
Les mer: Slik er det å jobbe som digital markedsfører i Inbound

Hvem vi ser etter
Vi ser etter dyktige fagfolk med stor ansvarsfølelse og interesse for digital markedsføring. Hvis du i tillegg har gode samarbeidsevner og motiveres av engasjerte kolleger med god driv, vil du gli rett inn hos oss.
Det skader heller ikke med:
- Noen års erfaring med operativ markedsføring, det seg være annonsering, HubSpot, e-postmarkedsføring eller lignende
- En relevant utdanning innen for eksempel markedsføring, salg eller kommunikasjon, eller erfaring som veier opp
- God orden og strukturen til å sjonglere varierte arbeidsoppgaver og kunder
/te_inbound-2250-min%20(2).jpg?width=1920&height=1280&name=te_inbound-2250-min%20(2).jpg)
Vi tilbyr
- Spennende og varierte arbeidsoppgaver. Du kommer til å hjelpe innovative bedrifter med å vokse gjennom en analytisk og velprøvd metode for innholdsmarkedsføring.
- Et sterkt fagmiljø med tverrfaglig kompetanse. Trenger du noen som er rå på design? Spør Ben eller Lisa. Ser du etter spisskompetanse på annonsering? Sving innom pulten til Sondre. Jakter du på presise og kreative formuleringer? Send en melding til Sebastian.
- Hyggelige kolleger og et inkluderende arbeidsmiljø. Vi feirer sammen og hjelper hverandre i motgang.
- Stort fokus på din faglige utvikling. Vi gjennomfører årlige utviklingssamtaler og månedlig oppfølging.
- Stor grad av tillit og ansvar.

Goder du kan nyte godt av
Vi bryr oss om våre ansatte og her er noen av måtene vi viser det på.

Gratis massasje

6,5 ukers ferie

Privat helseforsikring

God pensjonsordning

Fleksibel arbeidstid og -sted

Fulle kjøleskap med mat og drikke

Subsidiert trening på Sats

Eget kompetansebudsjett
Om Inbound
Vi er Norges første inbound-byrå og et av de ledende HubSpot-miljøene i Norge. Kontoret vårt ligger i Akersgata og huser 29 nerdete og hyggelige markedsførere, innholdsprodusenter og andre fagfolk – i tillegg til tre lodne kontorhunder.
Våre kunder abonnerer på en fast B2B-markedsavdeling som jobber metodisk og langsiktig med markedsføring. Vår tilnærming er å gjøre grundige analyser av målgruppe og bransjen, samt å skape innhold som svarer på spørsmål og bygger tillit i markedet. Vi jobber blant annet med effektive B2B-tiltak som utvikling og forbedring av nettsider, fagartikler, video, LinkedIn, annonsering, webinarer, marketing automation og SEO. Målet med vårt arbeid er å bygge merkevare, skape bedre kjøpsprosesser, generere leads og flere salg.
Vår kultur preges av omsorg for hverandre og våre kunder. Vi er lidenskapelig opptatte av å hjelpe hverandre å lykkes. Vi har stort fokus på kontinuerlig læring og har dedikerte dager til faglig trening, samt individuelle kompetanseplaner. Vårt mål er at jobben din hos oss skal være den mest lærerike tiden i din karriere.
PS. Hundeallergi kan være problematisk dersom du ikke er glad i rennende øyne og nese på kontoret...
Møt dine nye bestevenner...
/Bronx.jpg)
Det viktigste for meg er at du er god til å kaste den blå leken og lar meg få ligge i godstolene som akkurat har vært på rens.
Bronx
Chief Barketing Officer

Jeg drømmer om en kollega som gir meg all den oppmerksomheten jeg fortjener – hele tiden.
Louie
Barketing Trainee

Du bør være god til å klø bak øret. Og så hadde det vært fint om du ikke inviterer matfar med i møter hvor jeg ikke er invitert. Jeg vil helst være med, skjønner du.
Mynte
Senior Fluff Consultant
... og dine nye favorittkolleger.
