Bli med på seminar

Hør fra ledende eksperter innen B2B-salg- og markedsføring. 

Bli inspirert til å ta tak i egen markedsføring.

Møt oss for å lære mer om B2B- og inbound markedsføring.

Norges største undersøkelse om salg og markedsføring i B2B

Hva går inbound marketing egentlig ut på?

Fast måling av kundetilfredshet 

Vi jobber hele tiden for å bli bedre og for å være den beste markedsføringspartneren for kundene våre. Derfor får alle våre kunder kvartalsvise undersøkelser hvor vi spør om blant annet kvaliteten på innhold vi produserer, hvor proaktive vi er og hvilken verdi markedsføringen gir.

tor-magnus-fasr-maling
sue i lis
Det har vært alfa og omega for oss å ha med Inbound på laget, for vi sitter ikke på denne kunnskapen selv. Markedsføring er et fagfelt du skal ha respekt for. Jeg pleier å si at vi får fem eksperter for prisen av én.
Sue Kristiansen
-
Markedssjef og økonomisjef i Lager og Industrisystemer
harald ottho considium
Utfordringen med relasjonssalg er at man når ikke alltid så mange. Vi bruker Inbound for å bli bedre kjent blant potensielle kjøpere og starte nye salgsprosesser basert på den digitale synligheten vi skaper.
Harald Ottho Meter
-
Partner og rådgiver i konsulentselskapet Considium
jens-wahlberg
Vi har mangedoblet trafikken til nettsiden vår, og har også fått en vesentlig økt kjennskap til oss blant målgruppen. Det bidrar til mange flere varme salgsprosesser, og vi lander også en langt høyere andel av dem enn tidligere
Jens Wahlberg
-
Salgs- og markedssjef i Cefalo

Måling og rapportering i HubSpot

Vi bruker HubSpot for å måle effekten av alle markedsaktiviteter. Systemet samler opp store mengder data som vi benytter til å finne ut hvilke tiltak som fungerer, hva vi bør gjøre mer av og hva vi bør gjøre mindre av for å lykkes med markedsføringen.

Lær mer om HubSpot

platinum-partner-IG-2