Last ned webinar om B2B-markedsføring:
Slik kommer du i gang med inbound marketing
Vil du lykkes med inbound marketing? I dette webinaret deler vi erfaringer fra arbeid med hundrevis av norske B2B-selskaper – og du får høre hvordan én bedrift bruker inbound for å vokse.
Dette vil du lære
Del 1
Hvordan lykkes med webinarer?
Webinarer har blitt et effektivt verktøy for B2B-markedsføring. Inventas fikk en pangstart, med over 170 påmeldinger til sitt første webinar. Hva kan vi lære?
Del 2
Lynkurs i inbound marketing
For å få mest ut av webinaret, bør du ha grunnleggende kjennskap til inbound marketing. Men vi gir deg en kort oppfriskning.
Del 3
Hvordan få med selskapet?
Bak suksessen til Inventas ligger det en gjennomarbeidet strategi som er forankret i hele organisasjonen. Hvordan skaper man internt engasjement?
Del 4
Hvordan kommer du i gang selv?
Det kan virke overveldende å komme i gang med inbound marketing. Hvor starter du, hva er fallgruvene, og hva kan du lære av Inventas?
Del 5
Still spørsmålene du måtte ønske
Vi setter av godt med tid til å svare på spørsmål du måtte ha. Kanskje er det noe du har lurt på en stund? Forbered gjerne noe i forkant.
Del 6
Hva kjennetegner B2B-selskaper som lykkes?
Vi har gjennomført Norges største undersøkelse hvor vi har spurt 700 B2B-selskaper om hvordan de jobber med markedsføring.
Om Inventas
Inventas er et av landets fremste produktutviklingsmiljø med 130 spesialister innen design og teknologi. Siden oppstarten for 25 år siden har selskapet gjennomført mer enn 3 500 prosjekter som har gjort hverdagen litt enklere for hundretusenvis av mennesker.
Målet deres med å satse på inbound marketing er å spisse kommunikasjonen og generere nye, gode salgsmuligheter.
Disse vil du treffe
Andrea Holvik Thorson
Kommunikasjonssjef i Inventas
Tor Magnus har 20 års erfaring med digital markedsføring og har startet flere byråer. Han brenner for ROI-basert markedsføring, og har selv opplevd en tidobling av salgsleads som markedssjef.
Camilla Visjø
Salgs- og markedssjef
Camilla har jobbet med inbound marketing i over syv år og har ledet markedsføringen til en rekke små- og mellomstore B2B-selskaper. Hun brenner for gevinstene man kan høste når salg og marked jobber tett og godt.