Tomas jobber som digital rådgiver og sørger for at teori blir praksis for kundene våre. Han løser tekniske utfordringer i HubSpot og sikrer kvalitet i hvert ledd av den operative markedsføringen. Han er spesielt opptatt av hvordan bedrifter kan jobbe smart og effektivt med CRM og HubSpot.
Tomas har en bachelor i markedsføring og merkevareledelse fra Høyskolen Kristiania. Han har tidligere jobbet med markedsføring både som konsulent og in-house på tvers av ulike bransjer, både innenfor B2B og B2C.
Dette er markedsføreren som aldri blir utlært og som dermed kan enormt mye. For Tomas er nemlig faglig nysgjerrighet og utvikling det aller viktigste, og derfor utgjør han også en viktig del av Inbounds fagkomité. Han evner dessuten å koble alle operative markedsføringstiltak til den langsiktige strategien, noe som også gjør han strategisk sterk.
På fritiden er Tomas en aktiv type, og muligens litt for opptatt av fotball. Han har som så mange andre blitt bitt av racket sport-basillen og sier sjeldent nei til en runde padel tennis eller squash.
/Tomas%20K.jpg?width=400&height=400&name=Tomas%20K.jpg)