Bli med på seminar

Hør fra ledende eksperter innen B2B-salg- og markedsføring. 

Bli inspirert til å ta tak i egen markedsføring.

Møt oss for å lære mer om B2B- og inbound markedsføring.

Norges største undersøkelse om salg og markedsføring i B2B

Hva går inbound marketing egentlig ut på?

Hjem > Nyheter i Inbound > Styrker laget med erfaren tech-markedsfører

Styrker laget med erfaren tech-markedsfører

IMG_0798_v3

Inbound går inn i høsten med tre nye ansatte. 

Når de tre nye ansatte ankommer kontoret etter sommerferien, har vi ønsket hele ti nye personer velkommen i 2021. Vi har hatt en solid vekst de siste årene, og når vi nå ansetter flere gir det oss skalerbarheten som kreves for å ta neste steg. 

De nyansatte er: 

  • Alexander Sem (rådgiver, fra Vewd)
  • Mina Myriam Solberg (prosjektleder, fra Omnicom)
  • Ida Emilie Skålhegg  (trainee, fra Noroff)

Alexander har over 20 års erfaring med markedsføring og kommunikasjon i IT-bransjen, hvor han har vært markedsdirektør i Opera TV, Vewd og Ericsson.

– I B2B-markedsføring har tilnærming og taktikker gjennomgått en radikal endring det siste tiåret. Fra å ha et fokus på tradisjonelle aktiviteter som messer og cold calling, har vi blitt mer resultatdrevne hvor dyp innsikt om målgruppen og deres behov står i sentrum. Jeg ser frem til å bli en del av Inbound som er fremst i endringsreisen, hvor jeg både kan utfordre meg selv og lære mer av kolleger som er eksperter på sine respektive kompetanseområder, sier Alexander Sem.

Når Alexander har sin første arbeidsdag i august, har vi fått på plass en ressurs med mye erfaring og et stort pågangsmot. 

– Alexander har bevist at han skjønner hva som skal til for å skape resultater hos vekstselskaper. Både vi og våre kunder er heldige som får han med på laget, sier Inbounds HR-sjef, Andrea Grøndal Berg.

Mina kommer fra en stilling som prosjektleder i mediebyrået Omnicom. Ida har med seg en bachelorgrad i internasjonal markedsføring fra BI og et årsstudium i digital markedsføring fra Noroff.

– Med nyansettelsene på plass går vi fra to til tre team. Det gjør at vi har fått en god rigg som lar oss holde tritt med veksten fremover, sier Andrea. 

Camilla Tryggestad Visjø

Camilla har flere års erfaring med å lede markedsføringsarbeidet til en rekke B2B-bedrifter, og finner stor glede i å se at stadig flere får øynene opp for inbound-metodikken. I dag jobber hun som salgs- og markedssjef i Inbound.

Se relaterte artikler

Inbound ansetter tre erfarne markedsførere

Inbound ansetter drevne markedsførere fra blant annet Solid Media og...

Inbound er blitt HubSpot Diamond-partner

Av verdens 6000 HubSpot-partnere er det under tre prosent som når...