AI: Mer markedsføring for pengene
Før kunstig intelligens, gikk litt for mye av tiden med på operativt arbeid. For B2B-bedrifter i mellomsjiktet betyr AI en gyllen mulighet. Nå som vi kan automatisere mange av rutineoppgavene, har vi bedre tid til å trekke de store, kreative linjene for deg. De mindre kan jobbe mer som de store.
Vi har et aktivt forhold til AI, og tester hele tiden nye ideer og verktøy. Det som fungerer, tar vi med oss videre. Du får gevinsten av et team som allerede har testet løsningene for andre kunder, og vet hvordan de kan brukes til å høyne kvaliteten på alt vi gjør.
Hvordan bruker vi AI i Inbound?
AI brukes i alle ledd av leveransen vår – fra innsiktsarbeid til innholdsproduksjon.
Innsikt
Bedre beslutningsgrunnlag
Komplisert og tidkrevende innsiktsarbeid gjøres raskere og med større omfang – uten behov for flere hender på rattet.
Innhold
Få mer ut av det du har
Har du innhold, har du data. Med AI kan vi få mer ut av det du allerede har, på nye måter uten at du gjentar deg selv.
Merkevare
Rød tråd uten knuter
Ved hjelp av kunstig intelligens kan merkevaren din holdes konsekvent – uavhengig av kanal og person på teamet.
Produksjon
Generativt innhold
Presentasjoner, illustrasjoner og konsepter går raskt fra idé til noe håndfast. Tenk nytt og stort, for det gjør vi.
Effektivisering
Automasjon med noe attåt
Automasjon gir stor effektivitetsgevinst. Med AI på toppen kan du få til ting som ellers ville vært umulig.
Operativt
Raskere rutineoppgaver
Ingen liker knotete, repetitivt arbeid. Ikke vi heller. Derfor bruker vi teknologien til å gjøre oppgavene enklere og raskere.
Forenkle. Forbedre. Fornye.
Det er de tre grunnpilarene i vår AI-tilnærming. Forenkle de kompliserte oppgavene som har slukt arbeidstimer. Forbedre det vi allerede vet at fungerer. Og fornye ved å åpne opp muligheter som før AI ville ha vært for dyre eller krevende.
Vi var tidlig ute med digital inbound-markedsføring i Norge, og har alle planer om å fortsette i front av AI-kappløpet. Mye er i endring, men kjernen er fortsatt den samme: å bruke de fremste digitale verktøyene som finnes til å skape vekst for B2B-bedrifter.
«Teknologien er veien til målet, ikke målet i seg selv. Når vi får en idé, så tester vi. Syns vi resultatet er lovende, og gir god kost-nytte, så implementerer vi. Om ikke, så går vi videre. Enkelt og greit.»
Tommy Kristiansen
AI-ansvarlig, InboundSalgsresultater vi har skapt
Nysgjerrig på hva markedsføring faktisk leder til av resultater? Se hva vi har fått til for noen av våre kjære samarbeidspartnere.