Hvor mye bør du egentlig bruke på markedsføring? Gå til kalkulator. Slik beregner du riktig markedsbudsjett

AI

Kunstig intelligens, ekte erfaring

Vi bruker AI til å automatisere rutineoppgaver, og øke kvaliteten på leveransene våre.

 

Smilende medarbeider hos Inbound snakker i telefonen, klar til å hjelpe B2B-kunder med markedsføringsstrategier.
En kvinne med blondt hår sitter ved en dataskjerm og gestikulerer mens hun snakker, i et moderne kontormiljø. Bildet er tatt hos Inbound, et markedsføringsbyrå som spesialiserer seg på B2B-kunder
Team hos Inbound i møte, utvikler effektive B2B-markedsføringsløsninger for kunder.

AI: Mer markedsføring for pengene

Før kunstig intelligens, gikk litt for mye av tiden med på operativt arbeid. For B2B-bedrifter i mellomsjiktet betyr AI en gyllen mulighet. Nå som vi kan automatisere mange av rutineoppgavene, har vi bedre tid til å trekke de store, kreative linjene for deg. De mindre kan jobbe mer som de store.

 

Vi har et aktivt forhold til AI, og tester hele tiden nye ideer og verktøy. Det som fungerer, tar vi med oss videre. Du får gevinsten av et team som allerede har testet løsningene for andre kunder, og vet hvordan de kan brukes til å høyne kvaliteten på alt vi gjør.

Hvordan bruker vi AI i Inbound?

AI brukes i alle ledd av leveransen vår – fra innsiktsarbeid til innholdsproduksjon.

Bedre beslutningsgrunnlag

Komplisert og tidkrevende innsiktsarbeid gjøres raskere og med større omfang – uten behov for flere hender på rattet. 

Få mer ut av det du har

Har du innhold, har du data. Med AI kan vi få mer ut av det du allerede har, på nye måter uten at du gjentar deg selv. 

Rød tråd uten knuter

Ved hjelp av kunstig intelligens kan merkevaren din holdes konsekvent – uavhengig av kanal og person på teamet.

Generativt innhold

Presentasjoner, illustrasjoner og konsepter går raskt fra idé til noe håndfast. Tenk nytt og stort, for det gjør vi.

Automasjon med noe attåt

Automasjon gir stor effektivitetsgevinst. Med AI på toppen kan du få til ting som ellers ville vært umulig.

Raskere rutineoppgaver

Ingen liker knotete, repetitivt arbeid. Ikke vi heller. Derfor bruker vi teknologien til å gjøre oppgavene enklere og raskere. 

Forenkle. Forbedre. Fornye.

Det er de tre grunnpilarene i vår AI-tilnærming. Forenkle de kompliserte oppgavene som har slukt arbeidstimer. Forbedre det vi allerede vet at fungerer. Og fornye ved å åpne opp muligheter som før AI ville ha vært for dyre eller krevende.

 

Vi var tidlig ute med digital inbound-markedsføring i Norge, og har alle planer om å fortsette i front av AI-kappløpet. Mye er i endring, men kjernen er fortsatt den samme: å bruke de fremste digitale verktøyene som finnes til å skape vekst for B2B-bedrifter.

 

«Teknologien er veien til målet, ikke målet i seg selv. Når vi får en idé, så tester vi. Syns vi resultatet er lovende, og gir god kost-nytte, så implementerer vi. Om ikke, så går vi videre. Enkelt og greit.»

Tommy-new

Tommy Kristiansen

AI-ansvarlig, Inbound