Hvor mye bør du egentlig bruke på markedsføring? Gå til kalkulator. Slik beregner du riktig markedsbudsjett

Strategi

Du setter målene. Vi legger strategien.

Om du ikke vet hvor du skal, er det lett å gå seg vill. Alt vi gjør er basert på tydelige mål som styrer kursen.

team-inbound
Skjermbilde 2025-08-20 kl. 09.32.45
Team i Inbound samarbeider rundt strategi og innhold på laptop – viser kreativt arbeid og teamarbeid innen digital markedsføring.

Markedsføring kan ikke være en ettertanke

84 prosent av norske B2B-bedrifter som lykkes, har en tydelig markedsstrategi. Skal du nå bedriftsmålene dine, må markedsføring være tett integrert med den helhetlige strategien din.

Sett tallfestede mål 

Markedsføring er best når du går vitenskapelig til verks. Vi hjelper deg å stake ut kursen med tydelige KPIer.

Få ledelsen ombord

Daglig leder og salgssjef må være med fra strategifasen, dersom du vil oppnå vekstmålene dine.

Bruk budsjettet smartere

Kunder koster. Få hjelp til å skvise mest mulig juice ut av markedsbudsjettet.

Hva inkluderer en Inbound-strategi?

Teamet hos Inbound feirer suksess – samarbeid og motivasjon i fokus for B2B-kundearbeid.
Inbound-rådgiver i møte med kunde – fokus på datadrevet markedsstrategi og vekst.
To rådgivere hos Inbound samarbeider om strategi i HubSpot for effektiv inbound-markedsføring.
Inbound-strategy

Kontakt oss 

Spør oss hvordan vi jobber med strategi

Rådgiverne våre elsker å prate fag. Huk gjerne tak i én av dem hvis du har spørsmål om strategisk markedsføring.

«Til syvende og sist har vi én målsetning: Å generere økt verdi og omsetning. Det krevde en markant endring i det strategiske tankesettet.»

erik

Erik Frey Olsen

Daglig leder, Esacon