Bli med på seminar

Hør fra ledende eksperter innen B2B-salg- og markedsføring. 

Bli inspirert til å ta tak i egen markedsføring.

Møt oss for å lære mer om B2B- og inbound markedsføring.

Norges største undersøkelse om salg og markedsføring i B2B

Hva går inbound marketing egentlig ut på?

Hjem > New Podcast Blog > Inbound er blitt HubSpot Diamond-partner

Listen to the podcast

Inbound er blitt HubSpot Diamond-partner

Skjermbilde 2021-04-27 kl. 16.00.23Av verdens 6000 HubSpot-partnere er det under tre prosent som når Diamond-nivået.

Inbound har jobbet med HubSpot i mer enn seks år, og våre 24 ansatte har mer enn 160 HubSpot-sertifiseringer til sammen. Da er det ekstra gledelig å få en anerkjennelse for den jobben vi gjør i samarbeid med våre kunder. Når vi nå har blitt Diamond-partner, er det som eneste Oslo-baserte markedsføringsbyrå.

– Det har aldri vært vår strategi å bli størst, men det er definitivt viktig for oss å være blant de beste HubSpot-byråene i landet når vi hjelper små- og mellomstore B2B-selskaper med å lykkes med markedsføring, sier daglig leder i Inbound, Tiril Johansen Gudevold.

Hva betyr det å være HubSpot Diamond-partner?

HubSpot opererer med fem ulike nivåer av partnerskap: Partner, Gold, Platinum, Diamond og Elite. Nivået bestemmes av blant annet hvor mange HubSpot-kontoer vi jobber med. Du skal være trygg på at en Diamond-partner har solid kompetanse på HubSpot-plattformen, rett og slett fordi vi jobber med det hver eneste dag, for et titalls selskaper. 

– Av 6000 HubSpot-partnere rundt omkring i verden er det under tre prosent som har nådd dette nivået, og det synes vi er ganske gjevt. HubSpot er det eneste systemet vi bruker, både for oss selv og samtlige av kundene våre. Det gjør naturlig nok at vi blir skikkelig gode på plattformen, og med det nye nivået vil vi ha  forutsetninger til å bli enda bedre, sier salgs- og markedssjef Camilla Tryggestad Visjø

Per i dag bruker drøye 1000 norske selskaper HubSpot, og enda noen hundre om man regner med de som bruker gratisversjoner. 

– Det har skjedd mye de siste fem, seks årene, og vi ser at etterspørselen fortsetter å øke. Det gleder oss å se at så mange ønsker å jobbe med systematisk og datadrevet med salg og markedsføring, sier Visjø.  

Subscribe to our podcast

Please fill out the form to be notified of new episodes.